Marie

Vilken?

Mitt hår ser terrible ut och har gjort det to long nu. Tänker ringa frissan imorgon och beställa en tid så att hon får klippa lite toppar och förga det. Är dock osäker på vilken färg jag ska ha. Dessa tre skulle jag kunna tänka mig:

Den lite orangea färgen i mitten skulle jag nog helst vilja testa på men är väldigt osäker på om jag skulle passa i den. Annars tror jag det blir den tredje färgen. Thow så passar jag nog allra bäst i den första. Det är så svårt. Vad tror ni?




2009-04-01 @ 22:17:41 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

nummer 2 & 3 är NICE! fast det är svårt att veta vilken man kommer att passa i :/

2009-04-02 @ 06:52:15
Postat av: Mary

precis, det är så himla svårt. sen vill man inte färga det i nåt man inte passar i och sen få färga om det igen ;/

2009-04-02 @ 15:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0