Marie

Vårdag

Idag har jag tagit en tripp till Molly. Vi gick en lång promenad i det fina vädret till wanås med hennes hundar Lucy och Daisy. Där kollade vi på en del konstverk. När vi tog en liten paus så satte vi oss på en brygga vid dammen och där fanns jättestora fiskar som vi matade med banan och bananskal. Bananskalet var ingen winner men det var bananen. Sen när vi kom hem käkade vi tacos och kollade på Kalle och chokladfabriken som man inte sett på länge. Sen drog jag mig hemåt. Och nu sitter jag och lyssnar på the kooks. Det var ett tag sen jag hörde de senast, fick mig ett litet knyck och satte igång en låt.

2009-04-04 @ 21:32:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0