Marie

Söndag

Idag är jag sysugen. Hade tänkt fortsätta på skinnjackan men då måste jag klippa ut fodret och det är jag inte speciellt sugen på. Istället fixade jag med lite småpyssel som att sy upp mina jeansleggings jag köpte igår, sen fick jag sy in dem lite där nere också. Sen sprätte jag upp ärmarna på en klänning jag köpt för längesen och tog bort dem. Och jag har fått en riktigt bra idé till den där klänningen. Just nu så är den ganska tråkig och enkel så jag tänkte att jag kunde fixa till den lite med dragkedjor. Så imorgon ska jag köpa dragkedjorna så att jag kan börja göra om den. Önskar att jag hade dem nu så att jag kunde börja för det kliar nästan i fingrarna. Så är det alltid när man kommer på en bra idé som man vet kommer bli riktigt snygg, man vill börja right away.

2009-04-19 @ 15:39:09 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0