Marie

Onsdag

Idag lämnade jag in ett kasst och kort arbete. Gjorde ett prov jag inte alls pluggat på. Men det var många lätta frågor som man kunde lista ut själv. Sen letade jag och Molly efter svarta jeansleggings också. Molläy hittade ett par, men inte jag. Var ute på en ganska lagom lång promenad idag också med vovvarna. Hade håret uppsatt. Jag var ugly men det var skönt att ha håret ur ansiktet och dessutom var tanken att jag skulle få lite färg i hela ansiktet av solen. Och för en stund sen satt jag nere i syrummet och sydde på min skinnjacka. Det känns som om det är mk att göra med den men samtidigt går det inte helt sakta framåt. Att sy den var lite svårare än avd jag trodde. Man kan inte ens nåla i tyget i och med att det är fusk skinn så blir det hål av nålarna, så man får sitta och hålla ihop tygbitarna när man syr. Dessutom kränglar symaskinen lite när det blir för tjockt med tyg så att man själv måste dra i tyget annars står maskinen och syr på samma ställe eller gör för korta stygn. I helgen ska jag försöka sy så mk jag kan på den. Vill få den klar snarast! och nu ska jag nog do some work out och ta en dusch, sen bums i säng. Jag behöver tha sleep.
2009-04-15 @ 21:42:01 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0