Marie

Idag, måndag

Idag har jag gjort mer än vanligt. Efter frukost började jag jobba med arbetslivsfrågorna vi har prov på efter lovet. Sucks att vi har det så tätt inpå. Dessutom har jag ett annat arbete att göra, ett arbete om popkonsten, till samma dag dessutom. Men i af vad jag gjorde mer var att gå en runda med hundarna. I förra inlägget kan ni se kassa och väldigt oproffsiga bilder från den prommisen. Sen har jag klippt ut mina tygbitar till skinnjackan. Mönstret fick jag klart för någon dag sedan. det behövde lite ändringar. Sen började jag dessutom sy på den idag. Självklart börjar det med att jag gör fel och får sprätta, vilket jag fått göra flera gånger under kvällen, lol. Men jag har ju ingen som helst erfarenhet av att sy skinnjackor så jag har det att skylla på. Det är otroligt kul att sy den ändå, I love it! Den kommer bli så perfekt, så bra! Egentligen har jag lust att stanna hemma imorgon ,istället för att åka till Gbg, och sy på min jacka ist. Fast nej, det får jag göra när jag väl kommer hem. Just nu är jag riktigt trött efter denna dag. Ska ändå bli kul att åka till Ridchie. På onsdag ska vi ut och äta, bara han och jag. Kors i taket.

2009-04-06 @ 22:13:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0