Marie

Home alone

Jag har huset för mig själv nästan hela skolveckan. Mamma är iväg och jobbar i Gbg tills torsdag kväll då hon kommer hem. Sålänge är jag höme ölöne. Det är heaven. Men gillar inte att sova i ett tomt hus helt ensam. Har ju hundarna men ändå. Jag blir lite små paranoid och tycker att jag ser människor i nedsläckna rum till exempel, men oftast är det bara en möbel eller någon skugga. Försökte få Rickard att komma hit några dagar men han är rädd för sin mamma så han kunde ju inte komma. Lol -_- Och igår gick han upp tidigt för att gå i kyrkan som hans mamma fick honom att göra, sen var han på barnkalas hos hans mammas kompis. Liksom vem sjutton gör/går med på att göra sånna saker när man är 19 år?! Det är så sjukt annoying! Hon ska alltid ha sån jävla kontroll och styra å ställa.
2009-04-20 @ 21:32:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

jag är med ensam hemma, tycker hela tiden att jag hör jamande katter :( scary haha!

2009-04-21 @ 10:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0