Marie

H&m jacka


En sådan här jacka äger jag. Jag har inte ens använt den en enda gång och jag hatar den redan. I stan har man redan börjat se folk som har den på sig. Till och med en i min klass hade en idag. Och hela Sverige kommer väl snart ha den på sig. Fiifan. Det gör den riktigt ful faktiskt. Därför tänker jag sälja min och sy en helt egen. Tänk vad roligt om den blir riktigt bra liksom och folk frågar vart man köpt den. Då kan man stolt säga att man sytt den själv. Idag så ordnade jag ett mönster och senare så ska jag och mamma åka till tygaffären och se om de har något tyg i fuskskinn. Den jackan som jag syr själv kommer väl bli ganska lik denna från h&m men jag ska ha andra fickor, annan färg på dragkedjan och den ska vara i brunt. Fast färgen beror ju på lite, jag får ju se först vad som finns att välja på. Sen ska jag inte ha de där fula silvriga tryckknapparna på kragen heller. Hoppas nu bara att den jag syr blir bra och att jag blir nöjd med den!
2009-04-01 @ 14:39:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

jag köper den gärna av dig om den är i storlek 34 (:

2009-04-03 @ 10:32:12
URL: http://pinklady
Postat av: Mary

den är i 34 actually (: fast säljer den för 500 kr, det är samma pris som jag köpte den för, för har ju aldrig använt den. vill du köpa? (:

2009-04-03 @ 21:36:24
Postat av: Anonym

Ja, jag vill köpa den!!

2009-04-04 @ 17:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0