Marie

Hår

Behöver verkligen hjälp! Vet inte vad jag ska göra med mitt hår. Det är fult, rakt, tunnt och bara hänger känns det som. Behövs verkligen en förändring samtidigt som jag är livrädd för en förändring. Livrädd för att jag ska se ännu värre ut. Sist jag klippte mig hos min frisör så grät jag när jag kom hem. Lol, patetiskt, vet. Men jag måste klippa mig, för såhär kan jag inte se ut. Vad tycker ni jag borde göra? Vet ni någon frisyr jag skulle passa i? Pliz, help!



Allra helst skulle jag vilja ha något sånt här. Men jag vet redan att jag inte skulle passa i det. Liksom mitt ansikte är redan totalt fyrkantigt så varför rama in det med en lugg som får det att se ännu mer fyrkantigt ut.
2009-04-14 @ 18:52:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

gör hårförlängning! eller blondera dig, du passar i det :)

2009-04-14 @ 19:53:43
Postat av: Mary

vem?

å nej tack inget blonderande. å nej pallar inte hårförlängning, dessutom sliter det också. no fun..

2009-04-14 @ 20:10:27
Postat av: Molly

äsch, låt det växa ut! prova nån ny färg? typ den du visade innan.. den är fejn

2009-04-14 @ 22:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0