Marie

Fredag

Idag hittade jag nya tygskor som jag köpte. Helsvarta tygskor. Nu vill jag ha blommiga tygskor men det finns inga fina att hitta. Ska till Malmö imorrn thow, kanske om jag har tur så hittar jag några där fast tror inte det. I Malmö ska jag leta balklänning och studentklänning. Det kommer bli svårt att hitta en balklänning då jag inte tycker om långa klänningar och ofta är de ju i sidentyg typ å i kontiga/fula färger. Makes me almost throw up. Dessutom har jag bestämt mig för att gå ner väldigt mk i vikt tills dess så jag kan ju inte köpa någon i den storleken jag har nu. Men det är rätt bra egentligen om jag köper en i mindre storlek då måste jag verkligen gå ner i vikt, no matter what it takes liksom. Men samtidigt, tänk så lyckas jag inte. Men nej, jag ska klara det!
2009-04-17 @ 20:47:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0