Marie

Att åka buss är inte alltid en puss

Att åka buss är inte alltid särskilt kul direkt. Som idag. Både när jag åkte in till skolan och hem så satte sig illaluktande människor bredvid mig. Imorse satte sig en av alkisarna som man brukar se på resecentrum bredvid mig. Han luktade en blandning av sprit, surt gammalt vin, unkna gamla sönderrökna kläder och en liten aning av piss. Fresch. Och självklart kunde jag inte andas bara genom munnen så jag tvingade genomlida typ halva bussresan med den här lukten. Och när jag skulle åka hem så går det på en tanta som ser allt annat än fräsh ut. Och av alla andra lediga platser så satte hon sig på den precis bredvid mig. Och honestly, hon lär ha haft de där kläderna som hon hade på sig i typ hela hennes liv. Det var den mest unkna klädlukt jag nånsin kännt förr. Det stank och jag satt helt spänd för att inte råka nudda henne. Och till och med efter att hon gått av bussen så luktade det genomruttna kläder. Unfresh!

2009-04-20 @ 21:20:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

fan vad vidrigt. jag blir alltid helt paranoid och tänker att deras skabblukt ska fastna i mitt hår eller nått. USCHAAA

2009-04-21 @ 10:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0