Marie

you're a 36, yeah baby, yeah

Det har inte varit en bra måndag, det har varit kallt ute och jag har frusit mycket. Vi hade en dålig vikarie på matten. När man sitter och räknar går han varv i klassrummet. Liksom när man sitter och ska räkna och försöker koncentrera sig så hör man hans långsamma steg bakom sig, riktigt irriterande. Sen hade jag form i övriga material imorse, där skissade jag på en perfymflaska, försökte att inte få ångest och väntade på att tiden skulle gå fortare. Fast jag stod inte ut med att vänta så jag smet iväg, ungefär en timme tidigare. Tröstade mig själv med en runda på h&m för att hitta byxor. Jättelänge har jag bara haft två par jeans och ett par chinos men har undvikit att använda dem. För någon dag sen gjorde jag sönder mitt ena par jeans ännu mer. De hade nämligen ett hål på insidan av låret typ, som jag då förstorade. Jag tänkte att nu har jag bara ett par jeans å två byxor kvar (köpte ju ett par byxor förra helgen) så det var dax att lägga lite pengar på byxor. Som sagt så var jag på h&m och det slutade med TRE PAR BYXOR, dessutom för lite mer än 500 spänn bara. Det blev ett par svarta jeans som jag ska sy in lite så att de blir smala nertill och ett par ganska tunna plommonröda/vinröda byxor. Sist men inte minst hittade jag ett par gråa byxor på rea för bara 98kr! De är väldigt vida så jag ska sy om de till chinos. Men att jag fyndade idag är inte det bästa av allt, jag har gått ner en hel byxstorlek!!! Jag insåg det inte förräns nu typ, tänkte inte alls på det när jag var och testade byxorna. Och nu när jag kollade på mina köp så inser jag att alla byxorna är i storlek 36! Tycker inte alls det syns men förut skulle jag inte fått på mig en 36:a runt mitt feta ass men NU får jag det, det är crazy! Här ska fler kilon av !


En kass bild på mina nya byssor.
2008-11-24 @ 22:36:34 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

grattiz till de sessiga pantsen! å till den loosade byxstorleken! RIP

2008-11-24 @ 23:27:46
URL: http://reallyrichsatanist.blogg.se/
Postat av: Mary

big thanks ^^

2008-11-25 @ 12:34:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0