Marie

sleeping faddie

Med en jäsande mage av lussekattsdeg och även flera lussekatter (ajaj!) så somnade jag medans jag kollade på en dokumentär. "Pojkar med anorexia", jovisst, mkt passande att titta på när man smällt i sig massor. Jag hade en gråtklump i halsen och ville spy under hela programmet men kunde inte resa mig, haha. Och som sagt till slut somnade jag. Blev väckt av mamma som sa god natt. helt yrvaken stressade jag ner på toa, tvättade bort mitt smink med tvål vilket är strängt förbjudet. Mina ögonlock är känsliga och de blev snustorra efter tvålen. Då gjorde jag något annat som är strängt förbjudet. Jag smörjde in mitt ansikte med en lotion som är perfymerad. Men som tur är så har inte mina ögonlock svullnat allt för mk men de är fortfarande torra thow. Anyhow så gjordes allt detta under stress. Jag var helt slut och ville bara lägga mig i min säng och somna om vilket jag också gjorde. En fin, mjuk och pussglad liten hund låg på min arm och då kände jag verkligen hur mk jag hade saknat henne. Och snacka om att jag sov som en stock inatt. Hade satt klockan att ringa vd sextiden imorse och vaknade mycket riktigt då. Men jag var som en zombie, så extremt, otroligt trött. Satte mobilen på snooz vilket jag nog gjorde säkert tio gånger varje gång den ringde igen. Till slut fick jag nog och stängde av snoozandet och vaknade vid tio över elva, inte särskilt utvilad alls. Hann i af sjukanmäla mig till skolan. Andra tisdagen i rad som jag missar nu. No good.

2008-11-18 @ 13:40:02 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0