Marie

Giv mig styrka

Intressant dag. Jag borstade tänderna två gånger, med två olika sorter av tandkrämer vardera gång. Sen munskölj på det. Såg hemska bilder på tänder igår, rent av äckliga, och så vill jag inte att mina tänder nånsin ska se ut. Senare tog jag bussen in till stan, eller till skolan, för jag skulle köpa mitt studentpass. Men jag åkte in HELT i onödan, de där fuckarna som skulle sitta och sälja å fixa med studentpass var inte där FAST de satt upp lappar om när de ska sitta där. Blev pissed och down, för jag gillar verkligen inte att vara på skolan i a-huset, tycker bara det är jobbigt. Tycker speciellt INTE om att vistas i cafeterian och idag gick jag igenom den bara för att vara helt säker på att de inte satt där, för det är väl där de sitter och ska sälja de dumma studentpassen ? Fattar ärligt talat inte varför de inte bara bestämmer en dag med varje klass då de som ska ha studentpass kan fixa och betala det. Då hade de ju sluppit sitta där i cafeterian och sparat massor av tid. Inte sant? Asses.
Och bättre blev det inte för efter att jag tagit ut pengar så hade jag bara 70kr kvar på kontot, vilket kom som en liten chock. För kanske tre veckor sen så hade jag över 2000, men när jag la ihop ett och annat småköp med lite större köp så verkade det mycket rimligt att jag bara kunde ha 70 ynka spännisar kvar. Liksom OMG, jag har julklappar att köpa men tur att studiebidraget kommer nästa månad, annars hade det varit klippt.
2008-11-27 @ 18:52:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0