Marie

Finally

Äntligen, ja, äntligen fredag! Har haft det ganska jobbigt nu i någon vecka men igår släppte det, var jag gladare och piggare än vad jag varit på ett tag. Idag åker jag till Rickard och Gbg (den bästa staden). Han har en surprise till mig när jag kommer och jag har varit otroligt nyfiken på den där surprisen och är såklart fortfarande. Den enda ledtråden jag har fått är att den är blå. Det finns himla mycket saker som är blåa så jag kan ju gissa i all oändlighet. Det ska bli roligt och se vad det är lator today. Tänkte att jag ska försöka spendera lite pengar i den fina staden, behöver i af köpa ett par stövlar som ser bra ut och håller värmen någorlunda. Julklappar ska jag också försöka hitta, vore ju skönt att få de köpta så fort som möjligt. ast jag har ingen aning om vad jag ska köpa. Har dock bara Rickard, mamma och pappa att köpa till men det är ju ändå svårt. Kanske någon som har några bra julklappstips ? Sedan blir vi bjudna på resturang av Rickards pappa på söndagen med lite släkt för att fira en försenad farsdag. Sen blir det antagligen så att jag åker hem på måndagen, söndagar brukar vara svårt att få tag på sista minuten biljetter, men måndag ska nog inte vara nåt problem.
2008-11-14 @ 08:17:43 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0