Marie

JollyMolly

Idag har jag spenderat dagen med Molly. Vi var på stan, kollade in grajjor i affärer, sånt man ofta gör i stan. Molly köpte tusen ringar, haha, medans jag köpte lite små stuffs som jag inte hade tänkt att göra men shiet the same. Det var roli och också roli att umgås med Mållzan, var riktigt längesen sist. Jag hoppas vi kan hitta på grejor some other days Molly? När jag kom hem testade jag topp och halsband som jag hade köpt, drog ut på en promenad med Moa och slöade i soffan. En good day I say. 
2008-07-03 @ 23:09:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

Det var jätteroligt att träffas!! Ive missed you! vi är några som ska ut ikväll, vill du hänga med? smsar/ringar dig sen:)



ps: lol jag lämnade tillbaka dom blåa skorna och köpte dom på scorett istället, haha!

2008-07-06 @ 14:01:30
Postat av: mary

molly: såg ditt sms värsta sent och vi hade precis kommit in från en walk å var inte särskilt fresh. sry att jag inte ringde upp för det hade varit the right thing to do men du vet hur jag är >_< ring ring är inte redi min thing.



haha, läste det :P men dem på scorett va riktigt snygga!

2008-07-08 @ 08:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0