Marie

i'm the (ex-)girlfriend

Jag förstår inte vad mitt problem är. Jag blir sur för minsta lilla, blåser upp det och envisas med det. Det är som om jag tigger om bråk. Allt ska vara på mitt vis och allt ska gå till så som jag vill att det ska gå till. Jag är en riktigt bad och krävande girlfriend. Hans värld ska kretsa kring mig och han ska ge mig ständig bekreftelse. Men mitt tröga jag måste fatta. Men nog har jag lärt mig en del och förbättrats men det är en lång rad fler saker jag måste lära mig om att vara i ett förhållande. Tro mig I'm lurning och jag vill lära!

(Obs, rubriken har inget med mitt nuvarande förhållande att göra!)
2008-07-03 @ 22:52:24 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0