Marie

Köpa, köpa inte?

Gillar den här jackan så himla mk. Har sån beslutsångest över om jag ska köpa den eller ej.
Varför jag borde köpa den:
  • Den är skitfin!
  • De har vip-rea just idag vilket betyder att jag kan få den billigare.
  • Jag skulle trivas skitbra i den.
  • Jag kommer ångra mig om jag inte köper den.

Varför jag inte borde köpa den:
  • Jag borde spara pengar.
  • Den är säkerligen inte tillräckligt varm för vintern.
  • Jag har redan en liknande.
  • Den är svart (klär mig för mk i svart).
  • Jag har precis köpt en dyr vinterjacka.
  • Jag har precis beställt kläder på nätet som ska betalas.
  • Jag behöver köpa ett par varma vinterboots/kängor.
Jag borde ju inte köpa den men ska i och för sig sälja lite gamla jackor på tradera denna veckan hade jag tänkt. Får klura på det ett tag till.
2010-11-08 @ 12:14:02 Mode/kläder/stil Permalink


Kommentarer
Postat av: jennifer,

lägg upp lite saker du inte använder längre på tradera & bestäm att de endast ska gå till den här jackan. då har du början på den i alla fall.

2010-11-08 @ 15:32:13
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0