Marie

Tisdag

Idag var jag hemma hos Moa. Hon blev glad över att se mig och jag henne. Blev som alltid en promme. Sen har jag spelat the sims 2 mk också, lite nördigt kanske. Men eftersom tv:n med alla kanalerna och internet inte funkar så måste man ju sysselsätta sig på nåt vis. Och när jag kom hem tillbaka till Jack idag så fanns det bara 1:an, 2:an och 4:an på tv:n. Disaster. Nejmen man är ju helt beroende av tv:n efter att vara så van att titta på den jämt. Kanalerna kommer inte tillbaka och vi var medvetna om att de skulle försvinna men det blev ju ändå lite av en chock, kidding. Men jag och Jack ska i af börja ut och jogga på kvällarna ist. Det tycker jag är skitbra!
2010-05-05 @ 01:47:27 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0