Marie

Fredag

Min mage krånglar mycket idag. Tror att all oro delvis bidrar till det. Mamma var här och hade köpt en baguette till mig. Och jag hade tänkt dra mig in mot stan för att kolla efter några bra och fina vardagsskor men det bara regnar och dessutom är det nog ingen bra idé att ge mig ut med min mage. Har fått upp symaskinen idag och äntligen fixat min jacka i af. Det enda var att ärmarna skulle sys upp. Den har legat i nästan ett år och väntat på detta men nu är det fixat. Känns bra med en ljus jacka nu, har varit all dressed in black hur länge som helst nu men nu kan ju i af jackan få vara ljus. Måste till h&m och plocka åt mig ljusa toppar, står inte ut med allt det svarta snart alltså.

 


2010-05-28 @ 14:10:25 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0