Marie

Tisdag

Vaknade mitt i natten inatt av att något trillar ner från brevinkastet och hör sen steg i trapuppgången. Somnar om lite worried och imorse så visar det sig att det var någon jävla tidning från nån jävla kyrka som någon slängde in. Blir så irriterad på sånt. Är själv väldigt anti religion och kan tycka att en del folk kan vara lite brainwashed vad gäller sånt. Säger inte att folk inte får tro på vad de vill, självklart så får de ha sina religioner MEN TVINGA DE INTE PÅ ANNAT FOLK, det irriterar mig. Gå inte runt och knacka dörr, lägg inte en massa blaskor om er religion i min brevlåda, ring inte och babbla om er jävla religion. Hade jag velat va med i något sådant shit hade jag väl kontaktat er för längesen.
2010-03-30 @ 12:29:23 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0