Marie

Onsdag

Idag ska jag shoppa sönder på h&m tänkte jag. Har nämligen 900 kr i presentkort där som jag fick på min födelsedag. Sen är det club dagar just nu så man får 10% rabatt å hela sortimentet. Tänkte köpa lite underkläder, strumpbyxor och lite bra att ha. Funderar också på att köpa en likadan skinnjacka som jag redan har fast i grått. Har tittat på den många gånger men har redan så många jacker så det känns onödigt. Jag får se hur jag gör. Har förresten beställt min kamera också. Ser fram emot att få den. Då ska det allt bli fler egna bilder i bloggen. Efter min runda å h&m så ska jag hem till lilla Moa och gå en promenad sen ikväll ska jag bowla.
2010-03-31 @ 07:54:24 Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: Designing good life - Sarah

Hoppas att du hittar något fint! Surfade runt på deras sida igår för lite inspiration som syntes i mitt inlägg idag. Får nog bli en tur till helgen...

2010-03-31 @ 08:46:03
URL: http://www.designinggoodlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0