Marie

I fredags


Bild från i fredags. Jag ser ut som en lömsk seriefigur, haha.

Hade en väldigt bra fredag måste jag säga. Jack slutade tidigare från jobbet och skulle shoppa så jag följde med. Hittade en fin röd klänning på h&m som jag måste visa men har inge kamera så håll till godo. Och jag fick en för tidig födelsedagspresent. Skorna jag ville ha. Med trötta ben efter shoppandet så gick vi och handlade mat. När vi kom hem lagade jag maten, pepparbiff med klyftpotatis och bearnésås. Sedan "förfestade" vi med lite cider och försvann sedan mot biljard. Där träffade man en del gamla ansikten från gamla klassen. Det var mer trevligt än kul på biljard, men trevligt är också bra! När vi väl kom hem var det så skönt att ta av sig nya skorna, första gången jag gick med så pass hög klack. Sen slängde man sig i sängen och somnade ganska kvickt.

2010-03-01 @ 03:46:04 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0