Marie

Born 1990 the 16th day of March

Så jag är alltså 20 år idag. Det känns inget speciellt. Det är ju som vilken annan dag som helst. Dock känns åldern speciell. Jämnfört med 19 så känns 20 mer vuxet. Det känns som om jag borde göra något speciellt idag för att jag fyller år men tror inte det kommer bli så. De enda speciella jag gjort de senaste åren är att tillåta mig själv att äta vad jag vill men detta året jojobantar jag inte, lol. Skulle egentligen familjefirat idag men mamma är sjuk så det blir uppskjutet. Minns inte sist jag hade en bra födelsedag, kanske någon gång på mellanstadiet sist. Då var det ju mk presenterna som lockade och man var ivrig och längtade tills födelsedagen. Numera känner jag helt annorlunda för min födelsedag. Tidigare har jag mått mk dåligt på mina födelsedagar. Men jag tror inte det kommer bli så idag.

(bild via tumblr)

2010-03-16 @ 10:56:52 Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Man ska alltid må bra på sin födelsedag! Den enda dag när man kan bestämma allting :D Grattis i efterskott!

2010-03-17 @ 06:14:07
URL: http://viktoriassecrets.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0