Marie

Måndag

Idag har jag saker att göra. Ska få en lapp påskriven så att jag får mina moneys. Sen är det lite ärenden på stan som jag ska göra. Måste testa den vita klänningen med bustier som jag la upp i ett inlägg ago. Irl så var det verkligen ett sådant plagg man köper för att vara sexig för sin man. Underkjolen är helt genomskinlig och det är väl tänkt att man ska ha en liten vit stringtrosa till så att ens man kan vissla och uppskatta rejält. Men stringtrosa är definitivt inte min grej så jag tänkte köra med ett långt vitt linne under så att man faktiskt kan bära den bland people. Och sen ska jag köpa ett busskort också, mindre kul, och en skiva att bränna över the sims 3 på. Har det nämligen på datorn i Vä men det går inte att få rätt upplösning på skärmen så allt ser helt brett ut. Så ska testa att installera det här instead at Jacks. Well, kul och veta tänker ni. Efter lunchen ska jag cykla hem till Moa och ta henne på en promenad, sen cyklar jag väl tillbaka hit och försöker fixa med spelet.
2010-06-21 @ 08:42:55 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0