Marie

Onsdag

Känner mig verkligen totalt hemsk just nu, min hud är riktigt torr i ansikte, händer, fötter, ställen på magen, på pattarna (som om jag ens har några), höften, armarna. Känner mig bara så totalt äcklig faktiskt, ful med mina tjocka fula ögonlock. Fattar inte varför huden inte blir normal nu när det är sommar, alla andra somrar har jag haft hur fin hy som helst. Orkar inte känna såhär, mår tillräckligt kasst utan att känna så. Och på det så är jag jättetrött hela dagarna, allt ätligt är äckligt i värmen och jag orkar inte ens ta mina promenader längre vilket bara bidrar i ångest för mina lår är för stora och jag ser nästan inget annat. Är så trött på allt. Ingenting är egentligen kul.
2010-07-07 @ 21:54:13 Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: sophie

detta kanske inte hjälper, men du är sjukt jävla söt!! det lilla jag träffat och pratat med dig så kan man inte annat än gilla dig och tycka att du är dösöt. försök få undan de dumma tankarna!

2010-07-08 @ 18:36:00
URL: http://sopperisoppera.blogg.se/
Postat av: Marie

fina ord att höra verkligen vilket känns bra. tack (: har mina dagar då jag tvivlar extremt mk på mig själv och känner mig awful all over men jag har people som hjälper mig och det är himla tur det!

2010-07-09 @ 08:24:27
URL: http://marybeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0