Marie

Tisadagen

Det är sjukt hur länge jag sover ibland. Somnade igår vid 01.00 och vaknade idag ca 13.00, det är liksom 12 timmar. Var helt borta när Jack väckte mig vid sjutiden och skulle säga hej då. Vaknade förresten med halsont. Känner mig lite lätt förkyld men bara lite lite och jag hoppas verkligen att det inte ska bli en rejäl förkylning. Minns hur hemskt jobbigt det var då vid jul när ja blev så jättesjuk. Har trots lillsjukan varit i Vä idag. Där drack jag ton med vatten, kollade på tv, lekte med Moa, satt vid datorn, gosade med Moa och lagade till god mat. Nu ska jag snart krypa ner till min love och försöka somna. Imorgon ska jag verkligen göra ingenting så att jag inte blir sjuk.

2010-01-20 @ 01:27:25 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0