Marie

Onsdag

Jag är t:et i tråkig och resten av bokstäverna också egentligen. Men jag ska i af ta Moa på en promme imorrn har jag bestämt och sen försöka träna lite. Har fortfarande lite äcklig slemhosta sen förkylningen men orkar inte sitta på min feta ända nå mera. Har suttit insnöad i flera dagar nu och hoppats på att hostan ska försvinna men den ger inte upp. Känner för att åka pulka och skridskor som när man var liten. Vi gick alltid till en liten backe inte långt från vårt gamla hus och åkte upp och ner, upp och ner. Det var typ höjdpunkten på vintrarna förutom julafton då. Bygga snökojor, snögubbar och göra snölyktor va ju också roligt. Skridskor var jag aldrig speciellt bra på att åka men efter ett tag när jag väl stått ute på isen ett tag så släppte det lite. Kommer ihåg en gång när pappa tog med mig och Henrik till härlövsängaleden och vi åkte på helge å. Pappa hade med sig lillgrillen så vi grillade korv och åt, drack varm choklad till. Fina och mysiga barndomsminnen.
2010-01-28 @ 00:14:46 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0