Marie

Måndag

Är så gott som frisk nu. Finally. Lite snuvig nu bara. Har en slags oroskänsla i magen. Som om jag var med i Robinson och riskerade att röstas ut liksom. Att jag inte satt säkert. Vet inte riktigt varför jag känner så men det är så med mig, vissa dagar mår jag dåligt och är nere, vissa inte. Igår var jag med Jack och hans föräldrar och bror och kollade på valpar. Rottweilervalpar. En kull på 12 st valpar. Tror bara de var 4 veckor gamla så de var små och rultiga. Jättesöta. De tuggade på ens fingrar och när man satt på huk så kom de och la sig under en. Deras pappa var den störta och grovaste rottweilern jag nånsin sett innan. Blev en aning nervös när den kom emot en och skulle hälsa men den var hur snäll som helst. Hä är några kassa bilder på de små valparna:

2010-01-25 @ 14:50:22 Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: Melissa

sv: Tack så mycket :)!



åå va söta valpar!

2010-01-25 @ 15:15:23
URL: http://meelissaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0