Marie

Hjälp?!



Har ganska länge velat ha ett par kraftigare kängor nu och jag har hittat tre kandidater nu som jag alla kan tänka mig. Frågan är vilka jag ska välja. Ska jag köpa the real deal, ett par dr.martens? eller det paret som är under som är liknande. Det dumma med ett par dr.martens är att jag kanske tycker de ser alldeles för klumpiga ut på mig. Fattar ju att så är designen men just min skostorlek får vissa skor att bara se klumpiga eller avlånga ut. Alternativet som kvarstår är ju de nedersta kängorna då som jag gillar riktigt mk faktiskt men samtidigt så var det ett par lite kraftigare jag var ute efter.

Vad hade ni valt?
Och är det någon som har just ett par dr.martens i stl 40?

2010-01-28 @ 10:53:35 Mode/kläder/stil Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

Jag skulle ta 1:a eller 2:a!! Har du kollat tradera? många martens där (: kram!

2010-01-28 @ 16:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0