Marie

Fredag

Jag tycker det är riktigt komiskt. Komiskt att jag nyss varit på möte på arbetsförmedlingen och nu sitter i soffan, och till lunch äter chips, dricker läsk med datorn i knät och tv:n på och funderar på att spela lite xbox. Liksom mitt liv som arbetslös, haha. Inget att skylta med direkt men tycker det är a bit funny. Gör definitivt inte detta varje dag säger jag till mitt försvar men det blir en hel del dator och tv kan jag erkänna. Egentligen borde jag göra något, nu har jag ju all tid i världen. Måste skärpa mig.

Planerna för ikväll är att gå ut och äta, jag och Jack. Sen se någon film och mysa. Bästa.
2010-01-15 @ 14:28:25 Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: elinn

haft en bra dag? :)

2010-01-15 @ 20:29:39
URL: http://elinnjl.blogg.se/
Postat av: marie

jo tack, det tycker jag (: själv då?

2010-01-15 @ 21:07:50
URL: http://marybeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0