Marie

09, året som varit

Varnar för ganska tråkiga svar, eheh.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? tog studenten
Höll du några av dina nyårslöften? hade inga
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? haha, nej
Dog någon som stod dig nära? ja, våran hund Molly
Vilka länder besökte du? inga alls faktiskt, inte ens danmark
Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? alot
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? den 10 juli
Vad var din största framgång 2009? ingen över huvudtaget
Största misstaget? att gå upp allt jag lyckades gå ner och blev slapp med träningen
Har du varit sjuk eller skadat dig? ja, den hemska förkylningen då under julveckan
Bästa köpet? oj, många av mina klädköp i af. är riktigt nöjd med två par byxor som jag inte ens kommer i, lol
Vad spenderade du mest pengar på? kläder, definitivt. aldrig köpt så mycket kläder som jag gjort detta året
Gjorde någon dig riktigt glad? Jack lyckades riktigt bra
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? vet inte riktigt
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? både och
Vad önskar du att du gjort mer? typ allt, gör nästan aldrig nåt känns det som och har typ fastnat i det
Vad önskar du att du gjort mindre? att jag bara suttit vid dator och tv
Hur tillbringade du julen? ensam hemma med Moa. senare med mamma
Blev du kär i år? hur kär som helst
Favoritprogram på TV? måste vara en tönt och säga paradise hotel, hollywoodfruar var ju också ganska kul, främst på grund av maria montesami
Bästa boken du läste i år? läser inte böcker. har dock börjat läsa en bok jag läst innan, nattens barn av traci lords, enda boken jag fastnat för, läs den
Största musikaliska upptäckten? ingen direkt, eller kanske the gossip och creedance clearwater revival, inte lyssnat så mk på de innan, tog även upp lyssnandet av misfits igen
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? pengar kanske
Något du önskade dig men inte fick? smala ben, lol
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? minns honestly inte så det var nog ingen bra b-day. är inte förtjust i att fylla år, skulle nog vilja hoppa över just den dagen
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? att jag inte skulle ha så svårt att somna som jag hade en lång period, att jag inte skulle tänkt tillbaka så mk på det som varit och försökt se framåt ist
Vad fick dig att må bra? Jack och shopping, men definitivt mest Jack
2010-01-04 @ 12:49:57 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0