Marie

Önskelista

Har blivit frågad vad jag önskar mig i julklapp flera gånger nu men har aldrig kommit på något. Tänkte att jag inte önskade mig något speciellt men när man väl kollar runt lite så hittar man ju massor av småsaker man vill ha.
Så jag önskar mig alltså:
presentkort på h&m, åhlens eller cocoo.se
nagellack i dem fem färgerna
skor från åhlens
krok/hängare från åhlens, vill ha 2st
stickad tröja från monki
stickade "tofflor" från indiskan
perfym, tycker CA luktar gott men kvittar vilken
guldigt halsband och ring från weekday
silvrigt halsband och ringar från bikbok
fake tattoos
Allra högst på listan ligger nog silver halsbandet från bikbok, skorna och krokarna.
2010-12-15 @ 21:50:22 Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: jennifer,

åh, hjortkroken är helt underbar. måste kika om de har den här i stan.

2010-12-15 @ 22:35:31
URL: http://hellobenjamin.blogg.se/
Postat av: Marie

ja visst är den. jag kollade förra veckan å då fanns den inte ;/

2010-12-16 @ 09:44:25
Postat av: Molly

Dom har typ inget på BikBok heller :( varken ringarna eller en tröja jag vill ha. suck!

2010-12-16 @ 19:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0