Marie

Something old something new

Jag hoppas på att vädret ska bli fint när jag vaknar upp. Tänkte gå en promenad idag men hade ingen lust för det var så mulet ute. Men imorgon får jag nog skärpa mig även om det är bra eller kasst väder. Mitt närminne är så sjukligt dåligt. Brukar ha svårt att komma ihåg gårdagen och alla andra dagar efter det för den delen. Minns knappt vad jag åt igår. Tänk vad jag kommer ha dåligt minne om bara tio år, det förbättras ju liksom inte ju äldre man blir. Och min hud är tydligen stressad, tror jag. Har fått konstiga utslag i ansiktet, typ som bubblor i huden. Will it ever end? alltid är det något med min jävla hud.

 

2010-04-18 @ 02:21:53 Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin

Svar: Å tusen tack och detsamma fina du!

2010-04-20 @ 00:04:51
URL: http://elinsaramagdalena.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0