Marie

Nytt

 

Köpte denna sjalen och solglasögonen igår. Fransarna på sjalen är inte så glesa bara jag som tog på den konstigt. Märkte det nu. Vet inte om jag kommer använda solglasögonen så mk. Känner mig lätt obekväm med allt så fort jag går utanför dörren och brukar vara lite extra obekväm med solglasögon. Konstigt va? Man borde ju känna sig mer trygg när man gömmer sig bakom ett par solglasögon än utan. Men känns som jag ser löjlig ut i dem. Gör jag det? lol.

2010-04-14 @ 15:09:19 Shopping Permalink


Kommentarer
Postat av: elin

Hej, pga flytt har jag rensat hela min garderob till priser fr 9 kr. Besök gärna min blogg,tack.

2010-04-14 @ 21:56:41
URL: http://buyitnoworlater.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0