Marie

Happiness never last long

Ska gnälla igen så ni vet. För min hud har blivit fucked up IGEN. Fast den här salvan var så himla bra men det skulle självklart inte få hålla i sig. Hatar att se ut så här, rödflammig hud i ansiktet. Ser ut och känner mig så äcklig så jag kan börja gråta när jag ser mig i spegeln. Men börjar jag böla så blir det ännu värre, då kliar och svider det. Får hemsk ångest över sånt här. Inte nog med att man redan ogillar sin kropp så ska man behöva må dåligt över sitt ansikte också. Trots att det är en plåga att visa sig för folk när jag är så sjukligt äcklig så ska jag nog försöka ta mig till willys men det känns hemskt just nu.
2010-04-09 @ 12:07:51 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0