Marie

Fredag

Idag ska jag gå till affären jag ska börja praktisera hos. Det är en lite "finare" damklädesaffär. Är faktiskt nervös och det känns lite småjobbigt. Typiskt mig att bli nervös för ingenting och jag hatar att jag alltid ska bli det. Kan inte riktigt se fram emot praktiken pga det för jag vet att jag kommer vara nervös när jag går dit så att det bara känns jobbigt att gå dit. Så har det alltid varit innan. Så har jag gått runt och varit helt spänd hela dagen och varit rädd för att säga fel saker eller bara fått någon slags prestationsångest för att jag pratat för lite. Hoppas verkligen inte det ska bli sådär denna gången också, det är jobbigare än det låter. Sen senare idag ska jag i af få håret fixat, ska till Emma på salongen så ska hon som sagt ljusa upp mitt hår med blonda slingor i hela håret. Ska bli spännande å bli ännu ljusare.
2010-04-23 @ 08:38:12 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0