Marie

"Välkommen på casting!‏"

Fick för någon vecka sen ett mail från modellink där det stod att de hade en stor casting nu inför Elite Model Look 2009, samma casting som jag va på förra året. Först va det inga tvivel om att jag skulle åka men just nu känner jag att det kommer inte funka, inte nu när jag är såhär. Jag vill ju verkligen egentligen men jag är inte i form för något sånt. För det första är det ju vikten, jag är ju knappast tjock men inte heller så smal som de vill att man ska vara. För det andra är det min hemska hud och sedan ha folk som kollar varenda inch av en kommer jag inte klara av. sen också att stå där med alla andra tjejer som är smala och inte ser ett dugg äckliga ut medans jag ser descusting ut kommer typ knäcka mig, lol, självförtroende not existing.
2009-09-29 @ 09:48:00 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0