Marie

Sleepless

Har knappt sovit två timmar inatt men är inte jättetrött för det konstigt nog. Har sovit jättedåligt på senaste, sovit dåligt i allmänhet under en längre period faktiskt. Har fått så svårt att somna. Blir lätt övertrött och börjar då skratta åt allt och känner mig hur energisk som helst. Weirdo. Satt här med varma sockar på fötterna och åt upp Jacks   ostbågar och såg på alla utanför i kylan som gick till sina jobb och skolor imorse, det kändes bra.

Idag ska jag försöka hinna med en långpromme och färga ögonfransarna. Igår gjorde jag en skumtoning på håret så att det blev lite mer åt det bruna hållet än det kolafärgade hållet, nu är det fransarnas tur. Har inte velat använda mascara pga mina ögonlock som blir så äckligt torra så jag tänkte att en färgning av ögonfransarna skulle vara något mäby. Sen ska jag
2009-10-21 @ 09:27:41 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0