Marie

Omdesignat

Har suttit ett bra tag och gjort om min blogg som ni kan se. Är inte så jättenöjd direkt, ser ganska tråkigt ut men det ska fixas mer när jag orkar, detta får duga for now. Har inga nya bilder på mig själv så den nuvarande profilbilden får duga.

Och angående inlägget under så är det bloggshoppens fel att det är lite weird och jag kan varken ta bort det eller ändra det. Är det någon som undrar något över plaggen så bara skriv en kommentar så svarar jag med en kommentar i inlägget. Och är ni säkra på att ni vill köpa något kan ni skriva en kommentar och er mail så vi kan göra upp med betalning och så.
2009-10-23 @ 11:20:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0