Marie

Livet som lat arbetslös

Vaknade ungefär vid tolv och låg kvar i sängen en stund. Släpade mig sen upp och hoppade in i duschen. Love the feeling av nytvättat hår! Sen har jag dessutom ett bra balsam som får håret att lukta riktigt gott. Just nu funderar jag på att äta makaroner till frukost, klockan är ju trots allt halv två nu typ. Satte på två ägg på kokning som jag tänkte äta först men de sprack. hatar när de gör det, det är så äckligt. Hänger typ äggtrådar i vitt och gult från dem.

På måndag måste jag tvinga iväg mig till arbetsförmedlingen. Det är fan pinsamt att jag inte varit där än och skrivit in mig. Typiskt mig att skjuta upp saker sådär. När jag väl hade bestämt mig för att hoppa av Önne så var jag helt ivrig att söka jobb men inte har jag sökt ett enda jobb. Jag har inte ens skrivit ett nytt cv då vår dator kraschade (tack vare mig, eheh) där hemma och mitt gamla fanns där.

Men jag har tagit upp mina långpromenader i af så helt igenslöad är jag inte.
2009-10-30 @ 13:34:00 Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: Molly

good luck on da arbetsförmedling (:

2009-10-30 @ 19:21:06
Postat av: Mary

Tääääk (:

2009-10-30 @ 21:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0