Marie

Torsdag

Det händer inte mycket just nu these days om man säger så. Har varit hemma och fått ta hand om Moa några dagar och nätter, har börjat träna och försöker äta nyttigare. Tänker inte gå på någon stupäd diet utan ska försöka äta nyttigt på veckorna och kanske unna mig lite på helgen. Har jojobantat i typ två år. Gått ner flera kilon och sedan hetsätit mig tjock igen, det har varit allt annat än roligt och jag har haft svårt att komma ifrån det. Vill inte ens tänka på hur min kropp skadats under de två åren. Jag ska försöka gå ner i vikt sakta och låta det ta sin tid fast jag ser och känner mig gross. Jag har massor av fina men för små kläder(lol) som motivation.
2009-11-19 @ 15:45:07 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0