Marie

Söndag

Det var INTE bra att jag sov ända till halv tre idag, jag kommer inte kunna somna förrän sent i natt igen. Är riktigt empty på energi thow så har jag tur så slipper jag vara uppe halva natten. Har ont i magen efter frukosten som bestod av chips och jordnötsringar. Ändå är jag sugen på lövbiff med klyftpotatis och bearnésås och på frukt också, har varit det sen igår men istället blev det en pizza med fläskfilé och bearnésås på från kristianstads pizzeria som inte ens var speciellt god. Och min hud är en jävla mess igen, hatar. Inatt drömde jag att det plösligt var massor av hundar i olika raser i vår trädgård som jag tog mig an att ta hand om. Det var några pudlar t ex, de klättrade upp och la sig i vår bokhylla och en var jättelik Mollan. En annan stackars hund hade skadat tassen och en annan var så liten så att man kunde hålla den i ena handen osv. Hur som helst så var det ett ganska underligt hundgäng och när jag vaknade så saknade jag de allihop. Hundar är det bästa djur som finns.
2009-11-08 @ 17:08:54 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0