Marie

Lördag

Det har varit en väldigt lugn dag och inte så händelserik. Åt makaroner klockan fem på morgonen för att jag inte kunde sova och var jättehungrig. Sen hade Jack besök två gånger idag av friends och fick då stolt visa upp sin nya bärbara dator. Senare gick vi för att sola, första gången någonsin som jag solar solarium. Det kändes ganska ofräscht att ligga nästan naken där flera andra legat innan samtidigt som det ändå var ganska avslappnande. Och sen åt vi kebab och jag åt för mycket, hade en liten illamående känsla i magen. Imorgon ska jag hem till Vä och äta lussekatter. Åt förresten min första lussekatt för i år innan idag också, den va inte i närheten av mammas i godhet. Den va typ hård precis som om den hade legat och torkat och dessutom var det SJÄLVKLART kardemumma i den. Hatar kardemumma och det är alltid så typiskt conditorier att ha kardemumma i sina bullar och så.  
2009-11-28 @ 22:42:48 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0