Marie

Före/Efter

Här har ni då resultatet. Ugly före och efterbild.

Allra först gjorde jag en avfärgning och håret blev ganska ljust och väldigt guloranget, sådär fint som det ofta blir av avfärgningar, eheh. Men själva avfärgningen blev bra, lyckades få det riktigt jämt vilket också ofta är svårt med avfärgning som man gör själv och som ni ser på före bilden så var inte mitt hår så väldigt jämt färgat. Sen tvättade jag håret med silvershampo och dagen efter det så färgade jag det i en färg som var typ askblond. Men resultatet är mer guldigt askblont, antagligen pga att det var så gulaktigt innan färgningen. Hade ingen exakt färg jag hade tänkt mig, var beredd på att resultatet inte gick att förutse riktigt och att det kunde bli antingen dåligt eller bra. Är just nu varken nöjd eller missnöjd. Tycker det är en ganska speciell färg. Är osäker på att just jag passar i den thow, fast antagligen behöver jag någon dag att vänja mig vid den. Anyhow så ska jag nog inte plåga mitt hår igen på ett tag men antagligen så ska jag försöka få det riktigt askblont nästa gång.

 

2009-11-05 @ 13:32:42 Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: J

Fin fin fint!

2009-11-05 @ 17:40:09
Postat av: Molly

hey sexy, looking good :)

2009-11-05 @ 21:56:54
URL: http://dearjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0