Marie

Change

Idag är planen att gå till h&m och köpa lite varma sockar, basic linnen och kanske ett par vantar. Tänker också köpa blekning till håret och kanske någon toning. Har velat ljusa upp håret länge nu och skulle helst velat göra det hos en frisör men har inte råd och känner mig redo för en förändring vad gäller håret. Allra helst skulle jag vilja ha färgen som på bilden med lite skiftning så att det blir mer "liv" i håret men det är nog inte helt lätt att lyckas få till det sådär by myself. Ska i af försöka hinna bleka det idag och så får jag se hur det blir, sedan utgå från det och antagligen tvätta det i silvershampo nån gång och sen dra över en toning. Och nu när jag skrivit det här inlägget vore det ju orätt om jag inte visade resultatet när det är klart så det blir ett promise.

2009-11-03 @ 12:07:10 Jag Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0