Marie

Torsdag

Idag känns verkligen inte som torsdag. Men man blir glad när man kommer på att det bara är torsdag och inte fredag som jag trodde. Imorgon ska jag köpa tält till siesta, det får bli ett gult från harald nyborg, det typiska festivaltältet. Alltid när man är på festival så ser man flera sådana tält och i år blir jag en av alla att äga ett. Bara man hittar rätt gult tält sen när man ska gå å lägga sig på kvällarna, lol.

Min mage är full av föda. Alldeles för full. Och ännu en måltid väntar. Grillade kycklingfileér med sallad och någon slags dipp/röra jag blandade ihop innan. Det vill jag inte missa, även ifall jag borde. Men imorgon är det nya tag. Hårda, nya tag.

Förresten så gick jag ut i shorts idag. Har inte kännt mig sådär äcklig på länge. Liksom jag var flodhästen som visade upp mina bleka dallriga ben. Usch. Jag och min kropp är långt ifrån vänner. Men jag överlevde det. Tänkte att jag kunde få lite färg på benen, annars hade jag aldrig gått ut i shorts.
2009-05-21 @ 18:39:13 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0