Marie

Studentklänning

För någon dag sedan så hittade jag studentklänningen of my dreams. Och tänka sig att jag hittade den här i Kristianstad dessutom. Det som gjorde mig lite sad var att den kostade 1400 kr och jag tänkte noway att jag kommer få den. Men igår så berättade jag för mamma om klänningen och jag blev förvånad när hon sa att vi skulle gå och titta på den ändå. Så vi gick till affären som hade den och jag testade den och mamma bara "ja, men då köper vi väl den". Happi! Fast vi skulle först bara prata med pappa också, i och med att han och mamma ska betala för alla kostnader vad gäller studenten, så vi hängde bara undan den. Men den lär bli min, min papi är snäll. Sen förvånade min mamma mig ännu mer när vi var på lindex. Där hittade jag en topp som var på rea och jag tiggde lite så att mamma gick med på att köpa den till mig, sen bara kollade jag på nya tights och så stod vi i kön och hon undrade om jag hade råd att köpa tightsen. Och jag sa att jag egentligen inte hade det så då köpte hon dem till mig också. Hehu, det var kul att känna sig lite bortskämd.
2009-05-21 @ 11:23:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0