Marie

Shitty

Hatar att behöva må såhär kasst. Hatar att inte trivas. Och jag ångrar att jag bestämde att jag skulle gå på balen. Men det är försent att ångra sig. Pengar är redan betalade. Men kanske att det går att fixa. Men alla pengarna går inte att få tillbaka. Dock blir det ju mk billigare om jag inte går på balen. Och jag ångrar att jag ville ha Morrissey biljetter i julklapp, som jag sedan fick. De går väl alltid att sälja men kanske inte för samma pris som man köpte de för. Emellanåt har jag lust att sälja siestabiljetten också.
2009-05-11 @ 21:13:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: mimmi

inte sälja siesta :(

2009-05-18 @ 11:28:06
URL: http://tjabbafetto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0