Marie

No siesta? JO SIESTA

Jag gjorde nåt man inte får göra. Enligt tradera i af. Skickade mail till den högsta budgivaren och sa att biljetten inte var till salu. För jag SKA nämligen på siesta ändå. Fick en väldigt dålig och jobbig känsla när jag insåg att det inte blev nåt siesta i år. Men jag vägrar sälja biljetten. Skitsamma om jag får ett dåligt omdöme eller nåt. Och skitsamma med skola, vikt och pengar! Siesta är en gång om året, det kommer vara värt det.  
2009-05-19 @ 17:49:30 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: jonna

KLART DET KOMMER MARY!! vi kommer ha askul :) kalascamp med fiskedamm!!

2009-05-19 @ 17:57:38
Postat av: mimmi

Åh bra mary! Det kommer bli bäst. Du ska ju sova med mej och jonna och allt det dära krafset, precis som första festivalasommaren med siesta och emmaboda, åh så fint.

2009-05-19 @ 23:42:32
URL: http://tjabbafetto.blogg.se/
Postat av: Molly

Rebellmary! :D Haha de e bra, man ska följa magkänslan!

2009-05-20 @ 07:14:24
Postat av: Anonym

JAA! Fan vad glad jag är att du följer med! Du och jag ska ju se Placebo tillsammsn! Och jag har fortfarande din födelsedagspresent här, tänker det var på tiden att du får den nu!

PUSS <3<3<3<3

2009-05-20 @ 22:47:27
URL: http://pinklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0