Marie

Måndag

Idag var det jag och två till på den lektionen vi hade. Dessutom kom de andra för sent och jobbade inte hela tiden medans jag var där i tid och jobbade hela tiden. Such a good girl. Har varit skitstressad idag. Skulle egentligen ha börjat på min essä nu, läst om kristendomen och kluppt ut tyg till ett par shorts som jag skulle varit klar med för flera veckor sen. Istället för att åka hem och göra alla de där tråkiga sakerna så sprang jag på stan. Det var egentligen från början meningen att jag bara skulle köpa ett par shorts och en tubtopp, inför siesta så att brännan blir grann, och sen åka hem. Men jag började självklart springa runder och kollade på en massa andra kläder också. Och helt plötsligt var klockan fem över halv sex. Tiden bara rann ifrån mig och jag märkte ingenting. Väl hemma åt jag och sen var jag tvungen att dra med mamma tillaffären för att köpa grejs å lite tugg till siesta. Sen kom jag hem helt slut och kollade på tv. Och så har jag testat outfits inför siesta, lol. Gjorde likadant förra året. När man tänker klädval till festival tänker man kanske några enkla shorts/tights, nåt enfärgat linne eller tischa men It doesn't work fa me. Vill vara välklädd wherever aj äm, haha. 
2009-05-25 @ 22:08:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0